Ok, ok, velakamies? Buča!

From: Dikis Janis <HENRYTRUONG1_at_OPTUSNET.COM>
Date: Fri, 11 Nov 2011 20:01:19 +0200

čau, moška aizejam uz klubu?
Atceros, ka toreiz tu man teici, ka gribi kaut ko savādāku kā parasti.
Es te mazliet pasērfoju pa netu un atradu, manuprāt, ļooooti labu, variantu:

http://www.hammergallery.com.hk/sites/default/files/imagefield_thumbs/pic.php

Un atsauksmes liecina, ka sviediena nav, bārs, ugunīgi seksīgas čikas
un cenas tādas, ka arī LR pilsoņi, nevis tikai angļi, var atļauties..