UZMAN-Ocak 2008 Egitim Takvimi

From: <bulten_at_uzmanbilgi.com>
Date: Mon, 07 Jan 2008 08:00:28 GMT

UZMAN EĞİTİM KURUMLARI

Ocak 2008 Eğitim Takvimi

&nbsp;

&nbsp;Hafta Sonu Grupları

Kurs Adı
Tarihleri
Süre

Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri ve Powerpoint İle Etkin Sunum Hazırlama
12-13 Ocak
9.30-14.30 Toplam 10 saat

Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi
12-13&nbsp; Ocak
14.30-19.30 Toplam 10 saat

Excel İle Finans Yönetimi
26-27 Ocak

10.00-17.00 Toplam 10 saat
&nbsp;Hafta İçi Gündüz Grupları

Kurs Adı &nbsp;
Tarihleri
Süre

Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi
16-17 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat

Excel İle Finans Yönetimi
21-22 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat

Microsoft Visio 2003&nbsp;
28-29 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat
&nbsp;Hafta İçi Akşam Grupları

Kurs Adı ve Günler
Başlangıç ve Bitiş Tarihi
Süre

Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri - Powerpoint ve Google İle Etkin Sunum Hazırlama (Pazartesi-Çarşamba-Cuma)
14-21 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

Yetişkinler İçin Bilgisayar&nbsp; ve İnternet Kullanımı Eğitimi Temel seviye (Salı-Perşembe)
15-24 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

Microsoft Outlook-Hotmail, Gmail ve Yahoo Kullanarak Etkin İletişim, E-Posta ve Zaman (Pazartesi-Çarşamba-Cuma)
23-30 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

&nbsp;

&nbsp;
ÖDEME BİLGİSİ
&nbsp;

&nbsp;
Her Kurs&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;:&nbsp;250 YTL+KDV'dir.
&nbsp;

&nbsp;
Banka/Şube&nbsp;&nbsp;&nbsp;: Garanti Bankası Kartal Şubesi&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
Hesap No&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; : 6298055
&nbsp;

&nbsp;
Hesap Adı&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Uzman Bilgi Teknolojileri Eğt. Dan. Ltd. Şti.
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
Telefon : (0216) 377 66 44
&nbsp;

&nbsp;
Faks&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; : (0216) 451 81 11
&nbsp;

&nbsp;
e-mail&nbsp;&nbsp; : atosunoglu_at_uzmanbilgi.com
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
EĞİTİM YERİ :
&nbsp;

&nbsp;

Soğanlık Yeni Mah. Manolya Cad. KA İş Merkezi No:65/5
&nbsp;

&nbsp;
Kartal - İstanbul
&nbsp;

&nbsp;
(Ulaşım krokisi için tıklayınız)
&nbsp;

&nbsp;
(Derslik ve kullanım alanı fotoğrafları için tıklayınız)
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
KAYIT HAKKINDA
&nbsp;

&nbsp;
* Aynı firmadan 3 kişiden fazla katılımlarda %7 indirim uygulanır.&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
* Kesin kayıt İçin Kayıt Formu doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
&nbsp;

&nbsp;
* Çay-kahve, eğitim malzemeleri, eğitim kitap veya dökümanları ücrete dahildir.
&nbsp;

&nbsp;
* Program sonunda tüm katılımcılara katılım sertifikası verilmektedir.
&nbsp;

&nbsp;
* Uzman Eğitim Kurumları&nbsp; gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
&nbsp;

&nbsp;
* Eğitimler Şubat ayında Avrupa yakasında da organize edilecektir.
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
Kesin Kayıt formu doldurmak için&nbsp;tıklayınız. (KAYIT)

Bilgi Notu:
Bu e-posta, www.uzmanbilgi.com adına
e-jett Bülten Yöneticisi tarafından üretilmiş, bilgilendirme ve/veya tanıtım
amaçlı olarak birden çok kişiye sadece 1'er defa gönderilmiştir, SPAM değildir.
Yine de bu e-postanın 3. şahıslarca korsan olarak iletilebilir ve
kopyalanabilir olması nedeni ile www.uzmanbilgi.com, e-jett ve
e-jett servis sağlayıcısı Ahmet Tosunoğlu sorumluluk kabul etmez.
e-posta listesinden çıkmak istiyorsanız burayı tıklayınız.
Bu e-posta ek (attach) içeremez.
Eğer bu e-posta içeriğinde ek var ise derhal siliniz.
Bu e-postayı yanıtlamanıza gerek yoktur.
Operatörlerimiz tarafından kontrol edilmemektedir.