Mimarlar ve Proje =??Q?b=FCrolar=FDna?= Proje =??Q?=DCcretlerimiz..**debian-events-eu@lists.debian.org**?=

From: Mekanikproje <tanitim_at_mekanikproje.com>
Date: Sun, 12 Sep 2010 08:54:31 +0300

İyi günler,
Mekanik tesisat konusunda proje ve uygulama yapmaktayız
Uygulama, As-built, Belediye projesi ve ihale dosyası hazırlamaktayız.

        Projeleriniz için teklif vermeyi bekliyoruz. bilgi_at_mekanikproje.com

PROJE ÜCRETLERİMİZ 2.dönem (2010) TL
YAPI(m2) 2SINIF 3A SINIF 4A SINIF 5A SINIF
     500 400 600 900 1500
     600 420 700 1000 1750
     700 450 800 1100 2000
     800 500 850 1200 2200
     900 550 900 1300 2400
   1000 600 950 1400 2600
   1500 700 1350 2000 3600
   2000 900 1650 2400 4400
   2500 1000 1850 2800 5000
   3000 1200 2200 3100 5800
   3500 1300 2400 3500 6500
   4000 1500 2600 3800 7000
   4500 1600 2800 4100 7500
   5000 1700 3000 4300 8000
   6000 1900 3400 4900 9000
   7000 2100 3800 5400 10000
   8000 2300 4100 6000 11000
   9000 2500 4500 6500 12000
 10000 2700 5000 6800 13000
 10000 üstü sorunuz sorunuz sorunuz sorunuz
 Asansör ruhsat projesi : 400 YTL
 Doğalgaz projesi 300 YTL(daire başı)

 2.sınıf Isı yalıtım+sıhhi+doğalgaz
3A.sınıf Isı yalıtım+sıhhi+doğalgaz+Isıtma
4A.sınıf Isı yalıtım+sıhhi+doğalgaz+Isıtma/Soğutma+Klima
5A.sınıf Isı yalıtım+sıhhi+doğalgaz+Isıtma/Soğutma+Klima+Havuz

İhale ve teklif dosyasının hazırlanması %15 ilave edilir.

İstendiği taktirde Elektrik tesisat projesi teklifide verilir.

                  Mekanik tesisat projeleri

Isı yalıtım
Sıhhi tesisat
Isıtma tesisatı(merkezi,kombi,yerden ısıtma)
Havalandırma tesisatı(merkezi, endüstriyel)
Klima tesisatı
Soğuk depo tesisatı
İşyeri rushat projesi
Asansör projesi
Endüstriyel tesisat
Endüstriyel tasarım
Yangın tesisatı
Doğalgaz tesisatı(evsel, işyeri,Sanayi)
Buhar tesisatı
kızgın su tesisatı
Hastane tesisatı(medical)
Alternatif enerji(hava, su, güneş)

ile ilgili konularda projelendirme yapmaktayız.

Yetkilerimiz :

SMM belgeli
İgdaş yetkili firması
Anakent ve ilçe Belediyeleri

Projelerimizi kendi geliştirdiğimiz programlar sayesinde oldukça hızlı üretilmektedir.
Projelerimi Cad tabalı digital ortamda yapılmaktadır.

Mak.Müh.Alper ORAL
Mak.Müh.Ümit Yaşar KOÇAK

Pro-Tes Müh.Hiz.Ltd.Şti.
Dereboyu cd 63/3
Mecidiyeköy/İST

0533 726 69 42
0212 266 26 23pbx

www.MekanikProje.com
bilgi_at_mekanikproje.com

Mail almak istemiyorsanız. iptal_at_pro-tes.com adresine boş mail yollamanız yeterli olacaktır.