Re: Ma 16.Aug - Debian verjaardagsfeest Breda & Bazaar

From: Geert Stappers <stappers@stappers.nl>
Date: Sat Aug 14 2004 - 21:57:08 CEST

On Sat, Aug 14, 2004 at 02:11:58AM +0200, Sven Guckes wrote:
> Am naechsten Montag gibt es am Kunstlabor in Graz
> eine kleine Feier fuer den 11. Geburtstag von Debian.

And the next lines are in Dutch

Debian verjaardagsfeest

Maandagavond in de Cafe de Beyerd te Breda.
Bij de Beyerd[1] hebben we vele soorten bier te kiezen
en muziek zal ons niet over stemmen.

Gewoon gezellig een biertje drinken ter gelegenheid
van 11 jaar Debian. (Ik vond vorig jaar in De Waag wel gezellig)

Hoeveel mensen er op afkomen, nu het kortdag is, zien we wel.
Zelf zal ik er om een uur of acht zijn.

Wat ik vooral hoop is dat de Bazar[2] van woensdag 29 september
ter sprake komt. Door mensen bij elkaar te brengen, kan de bal
gaan rollen. Op debian-events-eu@lists.debian.org heb ik er nog
niets van gelezen.

Reacties naar mij, tenzij jij vindt dat het wel voor deze ML is.

 <snip what="invitation for Debian Birthday party in Austria"/>
> Verbreitung der Nachricht ist ausdruecklich erwuenscht!

Zegt het voort, zegt het voort.
   (-: forward, forward :-)

Cheers
Geert Stappers