Re: [LT Infomail#5] Booth map, Internet, Network, Power, Deliveries, Sleeping

From: Martin Schulze <joey@infodrom.org>
Date: Tue Jun 15 2004 - 08:16:39 CEST

Volker Dormeyer wrote:
> mjs> 2. Internet Connectivity
>
> mjs> We are trying to build a terrestrial network for your booths
> mjs> again. I cannot guarantee that it will work. I'm quite confident,
> mjs> though. The problem is that we need to fix them in 5-7m height at
> mjs> the ceiling.
>
> mjs> We're still lacking three long twisted pair cables at the
> mjs> moment, which we would need on Tuesday before LinuxTag. We still
> mjs> need two 20m and one 50m cable. If you can spare one of them,
> mjs> please talk to Joey asap.

> [...]

Das würde für die Verbindungen von FSFE/Audio zu Rocklinux
bzw. Rocklinux zu Office Productivity von der Zeit her vollkommen
reichen. Die Kabel legen wir erst am Nachmittag. Pack sie bitte ein.
Ob wir sie für die beiden Strecken nutzen oder andere Kabel (wir haben
inzwischen von anderer Seite auch welche bekommen), müssen wir dann
sehen.

Regards,

MIME - broken solution for a broken design.  -- Ralf Baechle